Handelsbetingelser
Artmywall
Bryggergade 6
2100 København Ø
TLF: +45 31 67 17 33
Email: info@artmywall.dk
CVR: 39778548
Ydelser
Artmywall sælger fotografiske print til indramning og ophængning på væggen.
Betaling
Artmywall modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, Mobilepay og Viabill.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Betaling vil først blive trukket på dit kort, når den fysiske vare afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Artmywall bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
Artmywall benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Artmywall’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering
Når vi har modtaget din ordre starter vi produktionen indenfor 24 timer på almindelige arbejdsdage. Herefter påregner vi 24 timers tørretid, inden din ordre pakkes og sendes.
Artmywall afsender varer med Postnord, og med levering fra dag til dag. Den samlede leveringstid forventes således at være på op til 3 hverdage fra vi modtager din ordre.
Der opkræves ikke betaling for porto og ekspedition ved forsendelse i Danmark (undtaget Færøerne og Grønland).
Pakker sendes “med omdeling”.
Fortrydelsesret
Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt i vores webshop da varen er af sådan art, at der i henhold til dansk lovgivning ikke kan eller bør ydes returret. Vi håndproducerer dit fotografiske print efter ordre og størrelse, og derfor ydes der ikke fortrydelsesret.
Varens stand ved modtagelse
Såfremt pakken er tydeligt skadet ved modtagelse, vil du naturligvis få erstattet varen. Læs mere om hvordan du reklamerer her.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Artmywall i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. en måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Var dit billede f.eks. beskadiget da du modtog det, erstatter vi det uden beregning. Modtager du en pakke der er beskadiget, har du to muligheder:
- Du kan nægte at modtage pakken
- Du kan modtage pakken men skal fotografere pakken før du åbner den. Det er jo ikke sikkert billedet er beskadiget, hvis pakken blot har fået et ubetydeligt tryk.
Har vi ved en fejl sendt dig et andet billede, end det du har bestilt, kan du naturligvis også reklamere. Du skal blot fotografere billedet efter du har åbnet pakken, og vedhæfte det denne formular, så sender vi dig det rigtige billede uden beregning. Det forkerte billede du allerede har modtaget, kan du beholde som et plaster på såret, fordi vi lavede en fejl.
Har du ikke modtaget dit billede en uge efter du har afgivet din orde, kan du også gøre opmærksom på dette via denne formular. Afkryds blot det pågældende felt, så laver vi en eftersøgning hos Postnord.
Reklamationer behandles almindeligvis indenfor 24 timer eller førstkommende hverdag.
Lad være med at returnere noget til Artmywall, før vi har talt sammen og afklaret om det overhovedet er nødvendigt at returnere produktet.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Artmywall
Bryggergade 6
2100 København Ø
TLF: +45 31 67 17 33
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan handle med Artmywall, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Artmywall og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, det kun sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Artmywall har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Artmywall er: Henrik Delfer
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret kunde hos Artmywall har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@artmywall.dk.
Klik her for at læse hele vores privatlivspolitik (GPDR)
Cookies
På https://artmywall.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se her hvordan du sletter dine cookies på Artmywall.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://artmywall.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Artmywall’s hjemmeside. Du kan læse mere om vores privatlivspolitik her
Klagemuligheder
Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: info@artmywall.dk samt hjemmesiden (https://artmywall.dk/) du har købt varen på.