Reklamationer
Det er vigtigt for os, vores kunder er tilfredse. Derfor har vi gjort det nemt at kontakte os, såfremt man ønsker at reklamere til Artmywall.
Var dit billede f.eks. beskadiget da du modtog det, erstatter vi det uden beregning. Det er dog en forudsætning, du dokumenterer at billedet var beskadiget ved modtagelse. Derfor skriver vi også tydeligt på pakken, vi sender til dig, at du ikke må åbne pakken, såfremt pakken er bulet, trykket eller på anden vis tydeligt forekommer at være beskadiget.
Modtager du en pakke der er beskadiget, har du to muligheder:
- Du kan nægte at modtage pakken
- Du kan modtage pakken men skal fotografere pakken før du åbner den. Det er jo ikke sikkert billedet er beskadiget, hvis pakken blot har fået et ubetydeligt tryk.
Kun på denne måde kan vi være sikre på, billedet ikke er beskadiget efter du selv har åbnet pakken.
Det sker meget sjældent, men har vi ved en fejl sendt dig et andet billede, end det du har bestilt, kan du også bruge nedenstående formular. Du skal blot fotografere billedet efter du har åbnet pakken, og vedhæfte det denne formular, så sender vi dig det rigtige billede uden beregning. Det forkerte billede du allerede har modtaget, kan du beholde som et plaster på såret, fordi vi lavede en fejl.
Har du ikke modtaget dit billede 10 dage efter du har afgivet din orde, kan du også gøre opmærksom på dette via denne formular. Afkryds blot det pågældende felt, så laver vi en eftersøgning hos pakkeposten.
Reklamationer behandles almindeligvis indenfor 24 timer eller førstkommende hverdag. Vi henviser iøvrigt til vores gældende handelsbetingelser.